Backpacken Down under - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marlissa - WaarBenJij.nu Backpacken Down under - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marlissa - WaarBenJij.nu

Backpacken Down under

Blijf op de hoogte en volg Marlissa

23 September 2014 | Nederland, Utrecht

Hey hallo lieve mensen!

7 oktober zal ik voor een mooi groots avontuur vertrekken naar de andere kant van de wereld.
Het begint nu echt dichtbij te komen.. en de laatste voorbereidingen zijn in volle gang. Want twee weken is zo voorbij!!
Ik ga 2 maanden door Australië reizen. Aangezien ik niet alles kan zien in deze korte tijd.. Wil ik sowieso de oostkust pakken. Verder zie ik wel hoe het gaat lopen en wat er op mijn pad komt. Ik vlieg met een groepsreis 7 oktober van Amsterdam naar Taipei, van Taipei naar Sydney. Een hele lange reis dus!
Vervolgens zijn we met de hele groep 4 dagen activiteiten in Sydney.
Zo kan ik alvast een beetje wennen en aarden.
Na 2 maanden Australië vlieg ik naar Auckland.
In Nieuw-Zeeland zal ik dan ook kerst en oud en nieuw vieren (met mijn kerstmuts in de zon!). Na een maand Nieuw-Zeeland pak ik misschien op mijn terugreis nog een paar dagen Bangkok mee. Dit breekt mijn lange reis een beetje en zo zie ik ook nog een klein beetje Thailand.
In de loop van januari zal ik weer richting het koude kikkerlandje komen.

Ik heb er echt ontzettend veel zin in!! Maar vind het ook best een beetje spannend..
Ik hoef er maar aan te denken of mijn maag keert om van zenuwen en spanning.. Het kriebelt wel lekker!

Wil je op de hoogte blijven van mijn reisverhalen? Meld je dan aan voor de mailinglist.

Liefs, Marlis

  • 23 September 2014 - 15:47

    Marith:

    Gewoon GENIETEN en alles over je heen laten komen!
    Het komt goed en je gaat het geweldig hebben!

    X

  • 23 September 2014 - 17:10

    Bernadette:

    Voorpret, maar inderdaad best spannend! Komt goed, je krijgt een waanzinnige tijd. En als je in Bangkok bent kan je een fietstocht maken, met een groep, Waanzinnig maar ontzettend leuk. Have fun!

  • 23 September 2014 - 22:31

    Laura:

    Heel veel plezier & lekker van genieten! Ben erg nieuwsgierig naar je avonturen :) maakt mijn voorpret nog leuker.

    Greetz Laura 《vd sportschool ;)》

  • 02 Oktober 2014 - 16:11

    Florence :

    Stiekem ben ik eigenlijk wel een beetje jaloers op je lef en stoerheid, want wat gaaf dat je zoiets durft!!!! Ik ga je zeker volgen en wens je een hele goede reis en geniet van alles wat je gaat meemaken, je neemt het mee de rest van je leven, hoe leuk is dat!? Groetjes, Floor.

  • 07 Oktober 2014 - 14:46

    Theo:

    Hoi Marlis,
    Je mooie reis is begonnen. Net afscheid genomen op Schiphol..k'weet zeker dat je een hele mooie tijd tegemoet gaat. Geniet ervan !! Dikke Knuffel..XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlissa

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 7111

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 13 Januari 2015

Down under

02 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: