Auckland-sydney-bangkok-amsterdam - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marlissa - WaarBenJij.nu Auckland-sydney-bangkok-amsterdam - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marlissa - WaarBenJij.nu

Auckland-sydney-bangkok-amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Marlissa

22 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Dit is mijn laatste reisverslag.. Mijn terugreis is in volle gang!
Na van Christchurch naar Auckland gevlogen te hebben.. Ben ik nog 1 nacht in Auckland geweest voor mijn andere vlucht. Heerlijk even de dag doorgebracht in de stad en het park met een lekkere koffie. Hier spraken 2 locals mij aan en had onverwachts leuke gesprekken in de zon in het park. Wat hou ik toch van dat stuk van reizen! Na heerlijk in het park in slaap gevallen te zijn.. Reizen maakt je moe :s.. 'S avonds met franzie (Duitse reisbuddy)doorgebracht.. Want zij had bijna dezelfde planning qua reizen.
De volgende dag de laatste souvenirs ingekocht, geluncht langs het water en na een emotioneel afscheid met franzie.. de bus naar het vliegveld gepakt om om 19:00 naar Sydney te vliegen.
Na een vlucht van 3 uur.. Kwam ik 'savonds aan in Sydney. Na wat verwarring op het vliegveld.. Wel of geen shuttle bus.. Ben ik met de bus en trein naar het centrum gegaan waar mn hostel was. Ik had een wat luxer hostel geboekt voor mn laatste dagen hier.
De volgende dag heb ik de stadswandeling vanuit het hostel gedaan. We waren met een grote groep en je ontmoet meteen veel mensen uit je hostel. 'S avonds lekker gratis drank in het hostel gehad.. En met mark en Rita (mark is van mn groepsreis) een drankje in de stad gedaan.
De volgende dag heb ik lekker een stranddag gehouden op bondi beach en 's avonds met een aantal mensen van de groepsreis een drankje gedaan bij de opra house bar aan het water.
De volgende dag was mijn laatste dag in Australië.. Heel gek idee! Nog even de laatste souvenir inkopen gedaan, geluncht in het park.. En 's avonds van Sydney naar Taipei en 's nachts van Taipei naar Bangkok gevlogen.
De volgende ochtend kwam ik in Bangkok aan.. Wat een ongelofelijk contrast is dat met Australië en nieuw zeeland!
De eerste uitdaging was al.. Om naar mijn hotel te komen. De taxi chauffeur sprak amper Engels.. Of hij deed alsof.. En ik denk nog steeds dat ik teveel heb betaald.
Nu maakt mijn hotel dat hele gevoel weer goed!! Ow wat een kamer had ik.. Dat is even wat anders dan een hostel en een kamer delen met 10 anderen. Had een kingsize bed, bad, fitnessruimte, zwembad en ontbijt. Even heerlijk om de laatste dagen af te sluiten.
Na 3 dagen een massage van een uur, nog meer souvenir shoppen, de bekende fietstocht van co van Kessel door de stad, genieten van een uitgebreid ontbijt,aan het zwembad chillen, naar een rooftopbar op de 83ste verdieping met ongelofelijk uitzicht op de stad.. Zit mijn reis er dan echt op!
Helaas sluit ik mijn reis af met wat koorts en gammel.. Maar dat mag de pret niet drukken!
Nog 13 uur vliegen van Bangkok naar Amsterdam .. En dan kom ik 23 januari 9:15 aan in Amsterdam! Mijn welkomscomité staat dan als het goed is op mij te wachten :)En wat kijk ik er naar uit om mijn familie en vrienden weer te zien na bijna 4 maanden!
Lieve allemaal.. Ik hoop dat jullie van mijn verhalen genoten hebben. En zo een beetje met mij mee konden reizen!

  • 22 Januari 2015 - 18:48

    Roos:

    Wij kijken er ook naar uit om jou weer te zien!!! En alles te horen wat je niet hebt opgeschreven ;)

  • 22 Januari 2015 - 21:38

    Petra Alleman:

    Houd je maar vast voor de nog grotere overgang naar winters Holland!
    En gewoon, ja alles.
    Maar wel fijn om je weer te zien.

    Petra

  • 25 Januari 2015 - 12:34

    Marith:

    Welkom terug meis! Hoop dat je snel je draai weer kan vinden in Nederland.

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlissa

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 1255
Totaal aantal bezoekers 7089

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 13 Januari 2015

Down under

02 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: