Townsville, airlie beach, whitsunday, Agnes water - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Marlissa - WaarBenJij.nu Townsville, airlie beach, whitsunday, Agnes water - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Marlissa - WaarBenJij.nu

Townsville, airlie beach, whitsunday, Agnes water

Blijf op de hoogte en volg Marlissa

06 November 2014 | Australië, Bundaberg

Zoooo weer even een update vanuit aussie!
Alweer zoveel gedaan en meegemaakt.
Na de murreyfalls naar townsville gereden. Daar zijn we van vrijdag tot dinsdagochtend gebleven.
Dagen townsville in een paar woorden: stappen, koude openbare douche langs het strand, illegaal camperen, midden in de nacht weggejaagd worden door de raingers en opzoek naar een andere plek voor de camper, 3 uur in een koffiebar zitten om mn powerbank op te laden, weakboarden!!!!
Dinsdag doorgereden naar arlie beach om vanaf daar met de whitsunday tour mee te gaan.
Arlie beach in een paar woorden: camperen bij nomads hostel, 1 leuke/knusse straat, 3 dagen 2 nachten op een zeilboot naar de whitsunday (wat een paradijs is dat!!!!!), 4x snorkelen vanaf de boot en omringd met mooie vissen, schilpad gespot, Halloween> stappennnnn!
Na een korte stop en overnachting in rockhampton (niks te beleven) doorgereden naar Agnes wateren 1770 om lekker goedkoop een dag te gaan surfen.
Na de dag van aankomst dus lekker de volgende dag een surfdag ingepland. Omdat het animo voor de goedkope surfles die dag erg groot was.. 40 man. Mochten de mensen die al een keer eerder gesurfd hadden (jaja al in Sydney) zelf de hele dag surfen. De golven waren hoger dan in Sydney en de stroming was groot. Maar desondanks veel lol gehad en nog gestaan ook!
Volgende dag nog een mooie wandeling door de natuur gemaakt bij 1770. Vervolgens doorgereden naar bundaberg. Een leuk klein stadje met een mooi strand. Heerlijk hard gelopen langs het strand!
Vandaag even een chilldagje in bundaberg en morgen rijden we door naar harvey bay en rainbow beach. Mensen die denken dat reizen de hele dag in de hangmat liggen is... Die hebben het mooi mis. Je bent altijd onderweg en opzoek en de omgeving aan het verkennen. Chilldagjes zoals deze zijn dus vrij zeldzaam maar wel noodzakelijk ;)
Veel liefs!

• 06 November 2014 - 12:52

Roos:

Klinkt goed Marlis!! Als je straks thuis komt bent je een sufgirl geworden ;)
    Veel plezier daar! Xxx

• 06 November 2014 - 12:53

Roos:

Ehh suRfgirl bedoelde ik natuurlijk...

• 12 November 2014 - 13:46

Nicole:

Haha! Ik moet lachen om Roos ;). Suf wordt je iig niet bij zo'n reis! Gaaf hoor!