geweldig!!! - Reisverslag uit Murray Bridge, Australië van Marlissa - WaarBenJij.nu geweldig!!! - Reisverslag uit Murray Bridge, Australië van Marlissa - WaarBenJij.nu

geweldig!!!

Door: marlis

Blijf op de hoogte en volg Marlissa

24 Oktober 2014 | Australië, Murray Bridge

Weer even een kort verhaaltje van mij (nu echt..)!
Het gevoel wat ik vandaag had was onbeschrijfelijk!!
We zijn onderweg met de camper van plaats naar plaats langs de oostkust. Gister in misson beach aangekomen en daar overnacht vlakbij het strand. Vandaag onderweg naar townsville (4 uurtjes rijden). Onderweg zagen we een bordje met watervallen.. Murray falls genaamd. Eenmaal daar aangekomen zagen we een swimming area! En daar zaten we net op te wachten aangezien we al 2 dagen geen douche hebben kunnen nemen en het dik 30 graden is!
Ik wist niet hoe snel ik mijn bikini aan moest doen!!
En wat ik daar zag... Is zo overweldigend mooi!!
Grote rotsen met blauw helder water met een stroming met kleine stroomversnellingen. De vogels floten en het water hoorde je kletteren.  Het water was zo helder dat je jezelf heel goed kon zien.
Na een heerlijk verfrissende duik.. Ging ik in kleermakerszit zitten midden in het beekje op een steen met mijn benen onder water. Ideaal moment om even kort te mediteren en te genieten van dat moment!
Het water was bijna windstil.. De vogels floten en verder stilte.. Er zwommen 2 kleine visjes om mij heen en een aantal grote wat verder. Het enige wat ik nog kon doen is volop genieten en de tranen van geluk over mijn wangen laten gloeien.. Terwijl de zon de warmte op mijn hoofd en schouders gaf.....

  • 24 Oktober 2014 - 11:15

    Lexy:

    Fantastisch meis!
    Leuk om te lezen & gave foto's!
    Ben blij dat je het zo naar je zin hebt XXX

  • 25 Oktober 2014 - 15:16

    Marith:

    JA, Australie IS fantastisch! Hoe smaakt de Goon!?

    X

  • 26 Oktober 2014 - 03:55

    Marlissa:

    de goon smaakt goed!!! Alleen mag ik van mijzelf niet te veel alcohol drinken :p hihi

  • 26 Oktober 2014 - 08:48

    Roos:

    Hai Marlis,

    Wat een mooie en leuke dingen maak je daar mee! Het klinkt allemaal fantastisch!
    Heel veel plezier nog!

    Dikke kus Roos

  • 26 Oktober 2014 - 22:15

    Petra:

    Hoi Marlis,

    ik surf stiekem een beetje mee met jouw geluk!
    wat heerlijk voor jou.

    Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlissa

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 7097

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 13 Januari 2015

Down under

02 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: