de eerste dagen - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Marlissa - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Marlissa - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Marlissa

12 Oktober 2014 | Australië, Collaroy

Olaaa!! Of zoals ze hier in aussie zeggen.. Hij there, how are you?
Ik was vandaag al begonnen met schrijven toen ik op het strand lag. Alleen op mijn mobiel werkt het niet echt makkelijk.

Ik zit alweer een paar dagen down onder. Een heel gek idee! Kan er nog steeds niet aan wennen en het voelt net of ik droom. Ik heb in die paar dagen al zoveel leuke dingen gedaan/beleefd. Ik ga poberen de leukste dingen kort samen te vatten.

7 okt 14:15 vlogen we vanaf schphol naar Bangkok (12 uur vliegen). Na een (wat tranen pinken) afscheid op schiphol kon het avontuur ook echt gaan beginnen.
Om de reis van 2 dagen kort samen te vatten zet ik wat leuke steek woorden op een rijtje: 25 uur in vliegtuig, China Airlines (Thais en taiwanees) vliegtuig eten, overstap op Taipei en daar een airport hotel met zwembad, slapen, films kijken, muziek luisteren.
9 oktober rond 11:00 lokale tijd kwamen we dan eindelijk aan in Sydney!! En wat was het uitzicht al mooi vanaf het vliegtuig.
Even in hrt kort de dagen met de groep in Sydney nu:
>donderdag aankomst Sydney, informatie bijeenkomst, barbecue met de groep
>vrijdag: regeldag in de stad van bankpasje, medicepasje, en een Australisch simkaartje. In het park geluncht, wandeling gemaakt en naar een auto verkoop/verhuur zaak geweest. S'avonds bij de pizzaria naast het hostel gegeten met de groep en een drankje gedaan. Vervolgens hebben we met een paar een ticket naar cairns geboekt waar we woensdag heen gaan vliegen.
>zaterdag: blue Mountains geweest 2 uur rijden vanaf Sydney. Daar lekker geluncht en later in de middag naar een wildlife park geweest om koalas en kanagroes te zien :)
>zondag: chilldagje!! Eerst een wandeling gemaakt de north head walk vlakbij shellybeach. Daarna op het strand gelegen,gezwommen,gebeachvolleybald, uit eten geweest en naar een reaggae avond bij manly beach geweest. Nu zit ik lekker gedoucht en wel op het stapelbed (bovenin) mn reisverslag te typen.

Zoals je hierboven kunt lezen heb ik lekkere volle en leuke dagen gehad!! Alles nog met de groepsreis. Morgen is de laatste dag met de groep. Dan gaan we een dagje surfen.

Om iedereen even een beeld te geven,.. Het is hier heeeerlijk weer! Vandaag was het zo rond de 27 graden met vol zon!
Ik heb wat foto's in mn album gedownload.. Zo kun je een beetje een beeld krijgen van alles.

Ik ga maar afronden..maar heb zooooo veel leuks te vertellen!
Het is zo een andere wereld hier! Maar het is vooral genieten!

Van de week probeer ik nog wel wat te schrijven. Ik ga woensdag naar cairns vliegen en heb nog leuke plannen en ideeën voor mijn reis naar beneden!!

Ik ga maar eens slapen.. Het is hier nu 23:47 en morgen hebben we om 6 uur weer ontbijt. 6:30 vertrekken voor het surfen!!

Heeeeel veel liefs aan iedereen die dit leest in nl!
Het gaat goed met mij hier ;)

  • 12 Oktober 2014 - 14:55

    Leora:

    Nou Marlis dat klinkt super! En wat heb je al veel gedaan in die korte tijd zeg!
    Lekker blijven genieten dan geniet ik hier in NL een beetje mee van al je verhalen ;)
    Xx

  • 12 Oktober 2014 - 15:02

    Laura :

    Wat leuk om allemaal te lezen !! Gister heb ik hetzelfde startpakket als jij geboekt bij australian backpackers, om 10 feb te vertrekken. Op hun FB pagina zag ik al wat foto's van je eerste dagen voorbij komen, super gaaf :D Ben benieuwd naar de rest van je verhalen en avonturen !

    xx Laura (sportschool)

  • 12 Oktober 2014 - 15:04

    Petra Alleman:

    Hoi Marlis!!!

    Wat heerlijk voor jou allemaal!
    Ben jaloers, maar blij voor jou.

    Blijf vooral schrijven, het is meegluren zo, leuk.
    alle liefs, enne houd je verstand erbij, ivm krokodillen en ander ongedierte enzo.
    xx Petra

  • 12 Oktober 2014 - 16:00

    Rozsi:

    Hi Marlissa,
    Wat heb je in een korte tijd al veel gedaan zeg. Helemaal top!!
    Blijf lekker genieten en hou ons op de hoogte van al je avonturen.....
    En wat leuk om ook je foto's te zien.
    Nog heel erg veel plezier gewenst en tot je volgende verslag.
    Xxx Rozsi

  • 12 Oktober 2014 - 18:11

    Bernadette:

    Lekker genieten hoor. Xxx

  • 13 Oktober 2014 - 17:01

    Theo:

    Jeeetje Marlis,
    wat een avontuur ! Zoveel mooie momenten in korte tijd... Wat zul je veel beleven komende tijd.
    Heeeeeerlijkkkk xxx

  • 13 Oktober 2014 - 20:21

    Marith:

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Genieten!
    Liefs, Marith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlissa

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 7085

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 13 Januari 2015

Down under

02 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: